Zaznacz stronę

Mierzymy wysoko z Voyagerem

obsłużonych klientów

lat współpracy

wygenerowanych dokumentów

Niemcy znani są ze swego podejścia do jakości. W branży turystycznej jakość obsługi klienta jest kluczowa. Nasz system Voyager wzniósł ją na wyżyny. Dowód? Owocna współpraca trwająca od kilkunastu lat.

Wyzwanie

RSD Reise Service Deutschland GmbH (RSD), to działająca na skalę europejską firma turystyczna specjalizująca się w organizowaniu podróży i pobytu oraz sprzedaży tych produktów klientom poprzez call center. W związku z dynamicznym rozwojem i wzrostem liczby klientów firma RSD potrzebowała kompleksowego rozwiązania wspierającego wszystkie główne procesy biznesowe, w tym związane z obsługą klientów i zarządzaniem zamówieniami. Dotychczasowy system informatyczny nie spełniał oczekiwań klienta i uniemożliwiał sprawne i bezawaryjne działanie przy wzroście ilości obsługiwanych zleceń. Wprowadzanie jakichkolwiek zmian w systemie było trudne i bardzo kosztowne.

Współpraca

RSD rozpoczęła współpracę z 3Soft, ze względu na nasze rekomendacje i doświadczenie w realizacji niestandardowych systemów informatycznych. Współdziałanie z 3Soft zaowocowało zaprojektowaniem, wykonaniem i wdrożeniem systemu informatycznego spełniającego wymagania zleceniodawcy:

  • wsparcie wszystkich kluczowych procesów klienta,
  • rozbudowana architektura, integrująca wiele systemów, stworzonych w różnorodnych technologiach,
  • gromadzenie i przetwarzanie bardzo dużej liczby danych,
  • wydajna praca przy kilkuset jednoczesnych użytkownikach.

Rozwiązanie od strony IT

Główne funkcjonalności systemu Voyager:

  • definicja produktu,
  • wyszukiwanie produktu,
  • obsługa zamówienia,
  • obsługa płatności (w tym integracja z systemami bankowymi),
  • obsługa lotów,
  • generowanie dokumentów (w tym automatyczne na podstawie zdefiniowanych szablonów za pomocą MS Word),
  • drukowanie dziesiątek tysięcy dokumentów,
  • work management,
  • CRM,
  • raportowanie w ramach Reporting Services (ponad 40 raportów, autentykacja i autoryzacja w ramach MRS).

Wzrost liczby obsługiwanych klientów

Zmniejszenie błędów związanych z obsługą zamówień

Maksymalizacja wydajności pracowników

Minimalizacja czasu wdrożenia osób nowo zatrudnianych