Nasz proces rekrutacji składa się z 3 etapów
Szanujemy Twój czas, dlatego wszystkie etapy odbywają się w ramach jednego spotkania. O wszelkich szczegółach dotyczących rekrutacji informujemy podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.
Etap 1
Przełamanie lodów
Na początek zaprosimy Cię na rozmowę z przedstawicielem działu HR. Zapytamy o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, projekty, edukację oraz Twoje oczekiwania wobec nowej pracy. Poznasz też lepiej 3Soft i dowiesz się więcej na temat stanowiska, na które aplikujesz.
Etap 2
Spotkanie z przyszłym przełożonym
Kolejnym etapem jest rozmowa z kierownikiem działu, do którego szukamy pracownika. Będzie to Twój przyszły przełożony – osoba techniczna, która odpowie na Twoje pytania dotyczące wykorzystywanych technologii, języków programowania i sposobu zarządzania projektami.
Etap 3
Zadanie praktyczne lub test
Ostatni etap to sprawdzenie Twojej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz umiejętności analitycznego myślenia.
Masz pytania odnośnie rekrutacji i/lub pracy w naszej firmie?
Skontaktuj się z naszym zespołem HR!
Małgorzata Peterko, Head of HR, malgorzata.peterko@3soft.pl
Agata Huber, HR Generalist, agata.huber@3soft.pl