Nasz proces rekrutacji składa się z 3 etapów
Szanujemy Twój czas, dlatego wszystkie etapy odbywają się w ramach jednego spotkania. O wszelkich szczegółach dotyczących rekrutacji informujemy podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.

Etap 1
Przełamanie lodów
Na początek zaprosimy Cię na rozmowę z przedstawicielem działu HR. Zapytamy o dotychczasowe doświadczenia zawodowe, projekty, edukację oraz Twoje oczekiwania wobec nowej pracy. Poznasz też lepiej 3Soft i dowiesz się więcej na temat stanowiska, na które aplikujesz.

Etap 2
Spotkanie z przyszłym przełożonym
Kolejnym etapem jest rozmowa z kierownikiem działu, do którego szukamy pracownika. Będzie to Twój przyszły przełożony – osoba techniczna, która odpowie na Twoje pytania dotyczące wykorzystywanych technologii, języków programowania i sposobu zarządzania projektami.

Etap 3
Zadanie praktyczne lub test
Ostatni etap to sprawdzenie Twojej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz umiejętności analitycznego myślenia.
Skontaktuj się z naszym zespołem HR!
Magdalena Kopańska-Zabiegała, HR Business Partner, magdalena.zabiegala@3soft.pl
Agata Huber, HR Generalist, agata.huber@3soft.pl
